14/04/2015

• Back home

Aymeric and I spent Easter weekend back home, where I grew up. It is located in France, in the south of Nantes, in a small town called Saint Colomban.

Aymeric et moi avons passé le weekend de Pâques à la maison, là où j'ai grandi. C'est situé en France, dans le sud de Nantes, dans une petite ville appelée Saint Colomban.

This time, I did not feel the same as I usually feel. This time everything felt new. It was a weird feeling but I enjoyed it.

Cette fois, j'ai tout ressenti différemment. Tout me paraissait nouveau. C'était un étrange sentiment mais plutôt positif. 


in the field next to the house
dans le champ face à la maison










le chemin jaune 










they were adorable ! curious animals. They followed us an ran next to us when we got back on our bikes.
tellement mignonnes et curieuses ! Elles nous ont couru après quand on est remontés sur les vélos après une halte



" me me me me ! come closer little human"
"moi moi moi ! viens plus près petite humaine" disaient-elles ;) 



I laugh everytime I see this picture
à chaque fois que je vois cette photo je rigole 



amazing Spring !











No comments:

Post a Comment